ROZWIJANE MENU 2

wtorek, 4 grudnia 2012

Podsumowanie listopada

Mamy grudzień, za oknem śnieg, więc przyszedł czas na podsumowanie listopada. W tym miesiącu zaszalałam. Wszystko przez promocję w Rossmannie. Gdyby nie ona, to w życiu bym nie wydała tyle kasy na kosmetyki. Do rzeczy, oto moje zakupy:

 1. Wibo - pomadka - 5,19;
2. Wibo Growing Lashes - 5,79;
3. Lovely - korektor do lakieru - 4,29.
Lakiery Wibo Express Growth - każdy za 2,99.
1. Wibo -  French Manicure - 3,89;
2. Wibo - Extreme Nails - 3,59;
3. Nail Expert Manicure - 4,79;
4.  Miss Sporty - Lasting Colour - 3,89;
5. Miss Sporty - Clubbing Colour - 3,59.
A to kilka rzeczy,  które kupiła mi mama :)
1. Puder - Miss Sporty;
2. Miss Sporty - podkład So matte;
3. Miss Sporty - korektor w płynie z witaminami C i E.
1. Krem do rąk i paznokci - cena 2,49 zł;
2. Pachnące kryształki - cena 4,99 zł;
3. Zmywacz do paznokci - cena 3 zł;
4. Eyeliner -  cena 5,99 zł.


Razem: 72,42 zł.
Zakupy niekosmetyczne:
1. Sweterek ze złoto-brązowym nadrukiem - cena 20 zł;
2. Szal typu komin -  cena 10 zł;
3. Biały sweterek - cena 20 zł;
4. Czarna tunika z H&M - cena 10 zł.

Razem: 60 zł.

Podsumowanie: łącznie wydałam 132,42 zł.

3 komentarze:

  1. Faktycznie panuje u Ciebie lakierowe szaleństwo Kochana!

    zapraszam, będzie mi niezmiernie miło, jeśli weźmiesz udział w moim konkursie :-)
    do wygrania jest odżywka wzmacniająca pazurki

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle rzeczy za taką sumę? Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zaszalałaś z ilością kosmetyków:P w tym miesiącu też muszę zacząć zapisywać ceny kosmetyków po podsumowań będą jak znalazł:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)