ROZWIJANE MENU 2

niedziela, 9 grudnia 2012

Listopadowe denko

9 grudnia a ja dopiero dodaję notkę o swoim denku... Miałam zamiar napisać tę notkę wcześniej, ale brak czasu i naglące mnie terminy spowodowały, że dodaję ją dopiero teraz. Oto, co udało mi się zużyć w listopadzie:



Nie jest tego bardzo dużo, ale trochę miejsca w kosmetyczce zyskałam.

P. S. Bardzo się cieszę, że mój projekt kojarzy się Wam z deszczem :)
I mam prośbę... Mogłybyście oddać swój głosik na mój projekt opakowania pomadki?? Codziennie można oddać głos, a że głosowanie trawa do 20 grudnia to istnieje realna szansa na wygraną :) Pierwsze 100 osób wygrywa, więc mam nadzieję, że z Waszą pomocą mi się uda :)

4 komentarze:

  1. Bardzo ładny projekt...:)


    Zapraszam do mnie na rozdanie...:)
    Będzie aż 4 zwycięzców...!!!
    http://otulona-zapachem.blogspot.com/2012/12/moje-pierwsze-rozdanie-i-nagrody.html?showComment=1355151105383#c9119174444175926115

    OdpowiedzUsuń
  2. 4 produkty do paznokci? Respect;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)