ROZWIJANE MENU 2

czwartek, 20 grudnia 2012

Liebster blog

Ponownie zostałam otagowana :) Tym razem otagowała mnie Franka (link do bloga) za co bardzo jej dziękuję :)


Na czym wyróżnienie polega:
Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.

1.Paznokcie kwadratowe czy owalne ?
Zdecydowanie kwadratowe.
2.Luźne czy obcisłe ciuchy na co dzień ?

Na co dzień tylko luźne :)
3.Ulubiona fryzura ?

Rozpuszczone włosy bądź zaplecione we francuza.
4.Jaki kolor na paznokciach najbardziej lubisz ?

Nie mam ulubionego koloru, gdyż bardzo często je zmieniam.
5.Masz jakiś swój idealny kosmetyk ?

Niestety nie mam jeszcze takiego. Jestem w trakcie poszukiwań.
6.Ulubiony film z dzieciństwa ?

Nie mam ulubionego filmu z dzieciństwa.
7.Jesteś pesymistką czy optymistką ?

Staram się być optymistką
8.Książka czy film ?

Książka.
9.Masz swój autorytet ?

Nie mam.
10.Dlaczego postanowiłaś założyć bloga ?

Założyłam go aby dzielić się moimi mani oraz aby lepiej poznać świat kosmetyków :)
11.Ulubiona piosenka ?

Obecnie jest to piosenka zespołu Linkin Park - Castle of glass


Nie nominuję żadnej z dziewczyn, bo już to zrobiłam wcześniej i wiele z Was brało już udział w tej zabawie :) Mogę Wam zdradzić, że myślę już nad kolejnym mani do projektu Changes of Weather :)

3 komentarze:

  1. nie mogę się doczekać Twojego trzeciego tygodnia!!!
    też wolę kwadratowe paznokcie- nie wiem nawet, jak wyglądałabym z owalnymi... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najchętniej zrobiłabym gradient ale nie chcę aby cały projekt był zrobiony w jednym stylu więc teraz będzie coś innego :D

      Usuń
    2. W dodatku te moje połamane paznokcie nie zachęcają do tworzenia mani....

      Usuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)