ROZWIJANE MENU 2

niedziela, 4 listopada 2012

Projekty

Hej Dziewczyny :) Coś ostatnio nie mam za dużo czasu na pisanie opinii na blogu. Coś mi się zdaje, że jeszcze jakiś czas tak będzie. W weekend byłam w kinie na nocnym maratonie filmowym. Jestem w trakcie pisania pracy zaliczeniowej no i za kilka dni zacznę przygotowywać się do egzaminu. No i jeszcze codziennie praca... Same widzicie, że nie mam za dużo czasu dla siebie. Dlatego dzisiaj taki post na szybko. Kolejne moje malowania na tipsach:


Co o tym sądzicie? Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)

3 komentarze:

  1. Zapraszam do rozdania na blogu misz-masz kosmetyczny: http://theagnes87.blogspot.com/2012/11/rozdanie-za-zaniedbanie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba będę musiała sama kupić tipsy, bo zawsze mam tyle pomysłów na zdobienia, a później o wszystkim zapominam ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja :) Pamięć mam dobrą ale krótką :P

      Usuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)