ROZWIJANE MENU 2

czwartek, 8 listopada 2012

Francuz i moje włosy

Hej Dziewczyny!!!
Dziś chciałabym Wam napisać parę słów o moich włosach. Otóż, mam ciemne długie, gęste włosy. No i w sumie to koniec pozytywów. Niestety mam problemy z rozdwajającymi się końcówkami, łupieżem i tym, że się puszą. Z łupieżem jakoś już sobie radzę, ale te rozdwojone końcówki.... Przycinanie końcówek na niewiele się zdaje niestety. Mam nadzieję, że dzięki Waszym blogom znajdę na to jakiś sposób. A teraz zdjęcie mojego francuza :) :


Specjalnie zrobiłam tego francuza na skok, ponieważ lubię mieć warkocza z przodu :) Na zdjęciu tego nie widać ale mam jeszcze pozostałości po pasemkach. 
I teraz pytanie do Was... Macie jakieś sprawdzone sposoby na rozdwajające się końcówki i na "puszenie się" włosów???

Pozdrawiam,

8 komentarzy:

  1. hehehe, uśmiałam się jak przeczytałam wpis
    "Proszę jednak o nieumieszczanie zaproszeń na swoje blogi. Staram się odwiedzać blogi osób, które komentują moje posty :)"
    tak juz jest, ze i tak niekórzy beda zapraszac, zeby ktokolwiem komentowal.
    masz bardzo piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz bardzo gęste włosy, wow. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale grube włosy!
    Na puszenie mi pomaga laminowanie żelatyną. Kiedyś prostowanie encanto.
    A końce to do podcięcia, następnie zająć się zabezpieczaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Nigdy nie laminowałam włosów więc muszę się dowiedzieć jak to dobrze zrobić :)

      Usuń
  4. Super warkocz. Po kilku tygodniach przyswoiłam w koncu jak się robi takie cudeńko. Teraz próbuje robić kłosa. Niestety z marnym skutkiem ;p
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)